Data e postimit: 2012-03-07 04:20:20
Lexime: 22523
BARDHE & ZI dhe…
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Filozofia
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


BARDHE dhe ZI dhe…
Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq…
E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha ngjyrave. Sipas meje, eshte bashkimi I te gjitha sendeve qe na rrethojne. Nese zhytesh ne nje siperfaqe te bardhe, duke e pare ate per ca kohe, te vjen sikur ka nje thellesi te pafundme e permban obekte qe I njohim e s’I njohim… pikerisht si gjithckaja!
E zeza na krijon nje pershtypje pesimiste, te pashprese…te pakuptimte…, pra asgjeja. Qe na fsheh GJITHCKA, na ben te dyshojme mbi GJITHCKA dhe nese ka apo jo GJITHCKA! Eshte nje “ngjyre” pa jete e gjalleri, apo edhe trishtim. Shume femije kane frike nga nata e zeze. Jo me kot. Ne esene e vjetshme mbi filozofine kam perdorur shprehjen e filozofit norvegjian: “Femijet lindin ne maje te qimeve te lepurit gjate nje truku magjik, duke dashur te dine gjithcka e duke ditur gjithcka (dhe asgjene). Me kalimin e kohes dhe me rritjen e tyre, zbresin qimet e hyjne ne monotonine e jetes se perditshme, pa cudira…”
Pra, femijet ashtu si filozofet kane frike nga asgjeja (e zeza), dhe kane te drejte! Jane prinderit e tyre qe veprojne pa pergjegjesi duke I thene te mos frikesohen!...
Pastaj ndodhet edhe “ngjyra” tjeter filozofike. Gri-ne shume njerez e nenvleresojne, e percmojne dhe e fiksojne ne koke si ngjyre te merzitshme. Mendoni, nga se formohet grija? Nga E BARDHA + TE ZEZEN. Menyra tjeter, qe e ben shume me interesante eshte: ASGJE + GJITHCKA = GRI.
Gri-ja, per mua, eshte ngjyra e fillimit te gjithckase, por edhe te fundit. Eshte perleshja dhe bashkimi I dy materieve dhe anti-materieve. Eshte nuanca qe shpreh jeten dhe te kunderten e saj njekohesisht. Eshte…
Eshte dhe S’eshte…

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Elda JP · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Ska
Sot Pashe nje enderr... Te cuditshme mund te them. Ndoshta jo aq. Sikur me kanosej heshtja Dhe asgje s’mund te beja. Shume kisha (dhe kam) lene pezull, Por asgje s’mund te beja. Te gjitha planet qe kisha pasur u …zhduken. Nje gare, kush e ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me t...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: Rina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim dhe nje fund. Asnje nuk eshte pergjegjes per menyren e fillimit te jetes, por te gjithe jemi pergjegjes per menyen se si e e vazhdojme deri ne diten e fun...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...




Komentet e fundit!

Emri: duffy
Email: duffy@outlook.com
Komenti: good good very good

Emri: naldi
Email: naldi.demo@hotmail.com
Komenti:

Emri: naldi
Email: naldi.demo@hotmail.com
Komenti:

Emri: blero
Email: blerohidri@yahoo.com
Komenti: ju lutem me duhet nje ese krahasim-kontrasti me teme: ese krahasim -kontrasi midis dy poezive ..junlutem me duhet tani :(

Emri: sanja bako
Email: sanja_bako@yahoo.com
Komenti: ese e bukur!! bravo!

Emri: florjan
Email: lolicurraj@hotmail.com
Komenti: hahahhahah

Emri: sedi
Email: lulzime@yahoo.com
Komenti: hej po kjo eshte eseja qe lexoi nje nga shoqet e mia ne klase dhe e dija qe nuk e kishte bere vete

Emri: kleo
Email: beni-kleo@hotmail.com
Komenti: Elda te lutem me duket nje ese krahasuese ; krahasimin e 6 veprave te lexuara te lutem me ndihmo

Emri: joja
Email: ornela.lika@hotmail.it
Komenti: te lutem a mund te me ndihmosh me nje ese te krahasim kontrastin jeta ne fshat dhe qytet me duhet sot patjeter .... :/

Emri: soni
Email: soni-zela@live.com
Komenti: me ndihmoni dot me nje ese krahasuese-kontrasti me teme :ese krahasuese-konttrasti e dy autoreve e cfaredollojshem?


Emri: rora
Email: brisidah@gmail.com
Komenti: ju lutem a mund te me ndihmoni me nje ese krahasim kontrasti per "2 pjese te qytetit ku nga njera ane te mbizoterojne ndertesa te larta dhe ne anen tjeter shtepi te ulta" plz plz plz

Emri: pa emer
Email: gbinjaku@yahoo.com
Komenti: kjo ese qenka katastrof seriozisht :///

Emri: pa emer
Email: gbinjaku@yahoo.com
Komenti: kjo ese qenka katastrof seriozisht :///

Emri: Aidaa
Email: aidaabazaj@zbavitu.com
Komenti: skgj gjithsesi flmm :)) rspp

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @aida hey sjam e sig se se kam dgjuar kte te gjebreas e per te folur duhet te njoh sh mir nje kng :///////

Emri: Aidaa
Email: aidaabazaj@zbavitu.com
Komenti: Ckm..A mund te me ndihmoni me nje ese krahasim kontrasti me teme :Alban skenderaj -Vetem ty dhe Ardit Gjebrea-Kur te jesh merzitur shume plzz me duhet sott

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hey snuk dot kevi per ate ese se duhet me info.. :(

Emri: kevi
Email: keviqerimi@yahoo.com
Komenti: mund te me ndihmoni mee nje ese krahasim-kontrasti me teme:Koloseu ne Rome-Itali dhe Kulla Eifel Paris-France

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @layla26... do ta beja, por nuk e kam degjuar ndonjeher kete te dyten :/// @dejvi... shiko njeher ktu verdalle se mos kam bere nje me duket, po sjam e sigurt :)

Emri: dejvi
Email: dejvi_hoxha@yahoo.com
Komenti: ej me ndihmoni dot me nje ese krahasim kontrasti me teme :jeta reale dhe letersia


Emri: layla26
Email: rudinalika@yahoo.com
Komenti: a mund te me ndihmoni me nje ese krahasim kontrasti me teme:krahasimi i himnit te flamurit te fan nolit me himnin e flamurit te ali asllanit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com